Jul


Heelloo🌹 Nu är det söndag igen och helgen har gått utan att jag har märkt. Varför är detta ett genomgående tema, hur snabbt tiden går? Liksom ingen bryr sig. I fredags kollade jag på Idol med Sofia och Inga hos Inga, det var supermysigt och kul. Vi åt pepparkaksrullar, det var som dammsugare fast med pepparkaka, och smakade exakt som pepparkaksdeg? Sjuk upplevelse, tacka vet ja Lidl. Igår hade jag en seg förmiddag när jag bara chillade och pluggade typ, och sen på eftermiddagen fikade vi med Sofias familj. På kvällen drog Sofia och jag till Hanna, som hade arrangerat en glöggkväll. Det var såååå mysigt, med lussekatter, julgodis, vörtbröd och såklart glögg då. Himla trevligt, kändes också så vuxet att åka med Ida som körde, med en flaska glögg och en hyacint, för att ha ”glöggkväll” med vännerna haha. När jag kom hem igår såg Maria och jag på Vampire diaries alldeles för länge. Idag ska jag plugga, och ikväll ska jag på myskväll hos Carl. Vilken superhelg!!

Ni kanske märker ett genomgående tema, julen! Alltså.. jag har aldrig varit så taggad på jul som jag är i år. Julafton skulle kunna komma i övermorgon och det skulle inte vara hets, eftersom jag är så redo. Maria och jag har bestämt att ha en JULIG aktivitet planerad varje adventshelg, iiih längtar så mycket. Nästa helg rivstartar vi med julbak!! Nästa helg ska bli den bästa i mitt liv. Hanna och Niclas (min syster och hennes sambo) får nämligen hem sin hundvalp då!!!! Och jag ska färga håret!! Och vi ska på Håkan Hellström!! Och det är advent och julbak! Jag längtar jättejättemycket😪tagga!!!! Pussssss

Kommentera

