Fredag


Hello bloggis! Nu ligger jag i sängen efter en oerhört lång dag och vecka. Idag hade jag biologiprov och jag har varit extremt stressad och nervös i flera flera veckor. Nu är det äntligen över, och jag kan pusta ut, för den här gången. Biologi är egentligen mitt favoritämne, men cellen och framförallt detta provet (70 sidor) har varit så påfrestande och har typ förstört kursen för mig vilket är synd. Det är så synd när kurser och ämnen som egentligen intresserar en plötsligt inte intresserar en längre pga stress och prestationsångest. Jag vill också mest i de ämnena jag gillar, vilket gör att jag så gärna vill prestera. Men provet kändes okej ändå. 

Efter skolan hängde jag med Ida, vilket var, som alltid, jättemysigt och kul. Så härligt att hitta på något på fredag eftermiddagar tycker jag. Jag åkte direkt från stan till Caroline, där vi hängde Kerstin, Sofia, Carro och jag. Vi spelade yatzy, drack kaffe och bara chillade. Utan mina älskade älskade tjejer, hade jag inte varit nåååggonnnn alls. Jag mår så bra av att vara med dom. De ger mig energi, och jag kan slappna av utan att förställa mig något över huvud taget:’) blir varm när jag tänker på det.

Imorgon börjar jag jobba 9, och jag har sovit allt för dåligt denna veckan, som har varit väldigt ångestfylld. Så nu ska jag pölsa!! Kramis

Kommentera

