Torsdag

Halli hallå<333 Dagarna börjar gå i ett här, se lika dana ut. Idag: morgonsimtur med mamma, frukost, sola och bada, lunch, vila, träna, dusch, middag på sushirestaurang, fika på café. Det är väl det som är att vara på semester, i alla fall när behovet av avslappning är så stort som det var (och fortfarande är) i vårt fall. Att bara ligga på solstolen och låta solen steka på ens hud, kan vara det mest rogivande som finns. Nu gjorde vi ju ett misstag, nämligen KLASSIKERN ingen solkräm. Maria och jag ser ut exakt som två tomater. Ser ingen skillnad. Och, jag hade min baddräkt med virkat håligt på magen. Jag har nu ett extremt tydligt blommönster över hela magen och har aldrig känt sånt här starkt självhat. Huden brinner och glänser av aloevera-krämen. Fyyyyfan. En gris eller Lisa? Vet inte.

Killarna på tinder är så himla annorlunda än i Sverige haha. De skriver hela tiden, hur otroligt vacker jag är och hur gärna de vill träffa mig? Bekräftelsen äcklar mig samtidigt som det är superhärligt. Idag blev jag och Maria också så kära i servitören på sushistället, han hjälpte oss med vilka ställen vi borde besöka imorgon på vår roadtrip nr 2. 

Nu ligger vi i sängen och låter hotell-lakanen svalka vår brinnande hud. Maria har klippt sig och är vackrare än nånsin. Godnatt 

Kommentera

