#blogg100

Hej bloggis!! Oj oj vad detta känns konstigt, det var massa år sedan jag bloggade sist. Anledningen till att jag startar denna bloggen är för att jag tänker delta i projektet blogg100. Som ni kan läsa på länken innebär detta projekt att man ska blogga 100 dagar i rad! Det var min underbara syster Kajsa som bjöd in mig till detta och jag tar mig an utmaningen. Det känns väldigt kul faktiskt och jag ska verkligen försöka göra det bästa av dessa 100 inlägg. Jag hoppas ni fortsätter kika in på bloggen, då jag kommer blogga varje dag. Inläggen kommer handla om allt mellan himmel och jord; mode, vardag, smink och större frågor. Hoppas ni är med mig här! Eftersom denna blogg bara kommer delas med nära vänner hade det varit kul om ni ville lämna en liten kommentar här och var så blir vi som en liten familj. Ni är varmt välkomna!! 

Kommentera

